رویه ارسال سفارشات در سایت لوازم اداری

سفارشات در سایت لوازم اداری چگونه به دست مشتری می رسد؟

1- ثبت سفارش توسط مشتری

مشتریان عزیز بعد از انتخاب محصول، میتوانید به شماره واتساپ 09364233545 پیام ارسال نمایند تا برای دریافت راهنمایی های لازم با کارشناس مربطه در ارتباط باشید.

2- ارسال محصول از انبار به دفتر مرکزی

بعد از ثبت سفارش، محصول مورد از نظر از انبار به دفتر مرکزی ارسال شده و بعد از گذراندن مرحله کنترل کیفیت، برای ارسال آماده میشود.

3- تنظیم برنامه برای ارسال سفارشات

تمامی سفارشات در طول روز جمع آوری شده و برای ارسال به تهران و یا شهرستان های مختلف برنامه ریزی میشوند. بنابراین ارسال سفارشات در روز بعد از ثبت سفارش انجام خواهد شد.

4- ارسال سفارش در تمام مناطق تهران

سفارشات در تهران توسط شرکت الوپیک انجام می شود و در اسرع وقت به دست مشتری خواهد رسید.

5- ارسال سفارش به شهرستان ها

سایت لوازم اداری این امکان را فراهم آورده است تا سفارشات را به تمامی شهرستان های ایران ارسال نماید و روند ارسال سفارشات به شهرستان ها  توسط تیپاکس انجام خواهد شد.