
سفارشات در سایت لوازم اداری چگونه به دست مشتری می رسد؟
1- ثبت سفارش توسط مشتری
مشتریان عزیز بعد از انتخاب محصول و ثبت سفارش آنلاین از طریق سایت ، میتوانید جهت پیگیری سفارش خود به شماره واتساپ 09364233545 پیام ارسال نمایند تا برای دریافت راهنمایی های لازم با کارشناس مربوطه در ارتباط باشید.
2- ارسال محصول از انبار به دفتر مرکزی
بعد از ثبت سفارش، محصول مورد از نظر از انبار به دفتر مرکزی ارسال شده و بعد از گذراندن مرحله کنترل کیفیت، تست اولیه برای محصولات قابل تست جهت ارسال پک میشوند و آماده ارسال میگردد .
3- تنظیم برنامه برای ارسال سفارشات
تمامی سفارشات در طول روز جمع آوری شده و برای ارسال به تهران و یا شهرستان های مختلف برنامه ریزی میشوند. بنابراین ارسال سفارشات طی 24 الی 48 ساعت بعد از ثبت سفارش انجام خواهد شد.
4- ارسال سفارش در تمام مناطق تهران
سفارشات در تهران توسط شرکت الوپیک ، اسنپ پیک انجام میشود و در اسرع وقت (طبق برنامه زمانبندی ارسال ها ) به دست مشتریان محترم خواهد رسید.
5- ارسال سفارش به شهرستان ها
سایت لوازم اداری این امکان را فراهم آورده است تا سفارشات را به تمامی شهرستان های ایران ارسال نماید و روند ارسال سفارشات به شهرستان ها توسط تیپاکس ، پست و باربری (با توجه به حجم بار ) انجام خواهد شد.